16 Mayıs 2016 Pazartesi

UÇAKTAN MANZARA RESİMLERİ

muhteremle geziye
4 ay gibi kocaman, upuzun bir ayrılıktan sonra merhaba :)
2016 yılında gezi bloguma hiç yazı yazamadığım için çok üzgünüm.
Bu süreçte çok farklı şeyler yaşamadım aslında ama zaman 3 blogu birden güncellememe  yetmedi :(
Bu zamansızlıkta en çok Muhterem'le Sergiye'yi güncelledim.
Yeni sergi tarihleri açıklanmadan bitirmem gereken resimler olduğu için (3.800 adet resim) neredeyse her güne yazı hazırladım.
İsmek sergi resimleri çok vaktimi alıyor, neredeyse bütün kış sergi resimlerini düzenleyip, yayınlamakla geçti diyebilirim.
3 gün önce son resimleri yayınlayıp, yeni sergi haberini duyurarak İsmek sergilerine ait bir sezonu daha kapattım.
Muhterem'le Afiyetle ise benim ilk göz ağrım, hepsi bir tarafa o bir tarafa.
Onun için fırsat buldukça yemek denemeleri yapıp, resimler çekip yayınladım.
Bir de tabii çoğumuzun vazgeçilmezi sosyal medya (Instagram) var.
Çok aktif kullanmasam da girince çıkamıyorsunuz :)
Bu sıkışıklıkta olan gezi bloguma, yani buraya oldu.
Bırakın yazı yazmayı vakitsizlikten bloga giremedim bile, dün aylar sonra ilk kez açtığımda onlarca cevaplanmayı bekleyen soru ve yorumla karşılaştım.
Hemen yorumları yayınlayıp, cevaplarını yazdım.
Bugün artık gezi yazılarıma tekrar başlama niyetiyle buradayım.
Bir aksilik olmazsa yayınlanmayı bekleyen, biriken gezi yazılarıma bugünden itibaren başlıyorum.
Bazısının günü geçse de anısı olduğu için yine buradan yayınlayacağım.

airplane
Bugünkü konumuzu uçaktan çekilen manzara resimleri oluşturuyor.
Burası bir seyahat ve gezi blogu olduğu için yolculukları da aktarıyorum.
Bu yolculuklar karada, denizde veya havada olsa da fark etmiyor, mutlaka bir yazı konusu ile buraya ekliyorum.
Bu yolculuk Eylül ayında İstanbul'dan başladı, Sivas'ta sona erdi.
İlk resimlerde İstanbul'u daha sonra İç Anadolu bölgesini, son olarak Sivas'ı görebilirsiniz.
Bu konu ile ilgili daha önce yayınladığım resimler BURADA
Bundan sonra ki bölümde ise dönüşte uçağın Florya üzerinden Atatürk Havalimanına inmesini video ve resimlerle yayınlayacağım.
Daha sonra İstanbul yazılarıma devam edeceğim.

uçaktan manzara resimleri

O gün hava çok bulutluydu, manzaradan daha çok bulut resmi çekmiş oldum.




uçak camından çekilmiş resimler
Halen İstanbul üzerindeyiz, burası sağda Tekstilkent, solda Viaport Venezia'nın olduğu Esenler bölgesi.


Şimdi Haliç üzerindeyiz, denizin üzerinde Atatürk köprüsünü ve Haliç metro köprüsünü görebilirsiniz.




airplane

İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı 

 plane view
İzmit Körfezi ve geçiş köprüsü inşaatı. 

muhteremle geziye
İzmit Körfezi 

Bundan sonra ki resimlerde deniz yok, tamamen kara üzerinde yolculuk yapıyoruz.




 plane view







 airplane

google earth

google earth
Yeni bölümde görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.