24 Mart 2010 Çarşamba

İSMEK FESHANE SERGİSİ 2009-FOTOĞRAF

12. Geleneksel İSMEK Feshane sergisi Haziran 2009 tarihinde düzenlendi.
Sergiye gidip bol bol resim çektim ama yayınlamaya fırsat bulamadım.
Serginin açıldığı günlerde 2 branşın resimlerini yayınlamıştım.
Bakınız;
Yemek Branşı

Osmanlı Mutfağı

Bugünden itibaren diğer branşlara ait elimde ki bütün resimleri (tahminen 1.100 adet) buradan yayınlayacağım.
Hemen hemen bütün branşlardan resimler var.
Bazı branşların 150 resmi var, onları da 2 bölüm halinde yayınlayacağım.
Önce "mesleki kursların" resimlerini sonra "Türk-İslam Sanatları" resimlerini en sona da en çok merak edilen "el sanatlarına" ait resimleri yayınlayacağım.
Mümkün oldukça yakın planda çekip, eserleri ve örnekleri göstermeye çalıştım.
Geçen yıl resimleri "Small" boyutunda yayınlamıştım ama gelen istekler üzerine bu yıl resimleri daha büyük boy olan "Medium" boyutunda yayınlayacağım.
Resimleri büyük görmek için lütfen üzerine tıklayın.
Sizi İSMEK' in düzenlemiş olduğu kurslarda ortaya çıkarılan birbirinden güzel eserlerin ve çalışmaların sergilendiği geleneksel Feshane sergisinden resimlerle başbaşa bırakıyorum.

İsmek 2009 Feshane sergisi resimlerine "Fotoğraf" branşı ile devam ediyoruz.
Fotoğraf branşı ile ilgili daha fazla bilgiyi ve kurs merkezlerini buradan öğrenebilirsiniz.












2 yorum:

  1. Canım; yine ben geldim.Paylaşıma bayıldım,çok güzel bir paylaşım olmuş,ellerine sağlık.tebrik ediyor ve sevgiler göderiyorum.Öptüm......

    YanıtlaSil
  2. Muhteremcim hayranım senin şu gezilerine biraz imreniyor birazcıkta çok değil birazcık da kıskanıyorum :))
    Ohhh sefan olsun canım...
    Bi emekli olayım inşallah ben de gezeceğim :))

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.