4 Temmuz 2010 Pazar

2010 İSMEK FESHANE SERGİSİ-FOLYO VE TEL KIRMA

2010 İsmek Feshane sergisine "Tel Kırma ve Folyo" branşı ile devam ediyoruz.
Her yıl bu iki branşı ayrı ayrı yayınlıyordum fakat iki branşın eserleri birbiriyle bütünmüş gibi o kadar güzel sergileniyor ki bu sene ayırmadan birlikte yayınlamaya karar verdim.

Tel kırma branşı ile ilgili daha fazla bilgi almak ve kurs merkezlerini öğrenmek için, tıklayın

Folyo branşı ile ilgili daha fazla bilgi almak ve kurs merkezlerini öğrenmek için, tıklayın


















































1 yorum:

  1. Merhaba ne zamandır folyo bölümünü yayınlamanızı dört gözle bekliyordum.Ben de folyoya gidiyorum her sene mutlaka sergiye giderdim ama bu sene hastalık dolayısı ile kısmet olmamıştı.Bu seneki eserleride merak ediyordum yakından görmek gibi olmuyor ama hiç görmemekten iyidir.Gezip gördüğünüz ve bloğunuzda bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.