13 Ekim 2014 Pazartesi

SOĞUK SU MESİRE YERİ

Bugün, Kastamonu-Ilgaz-Çankırı karayolu üzerinde üzerinde bulunan Soğuk Su Mesire Yeri'nden resimler yayınlamak istiyorum.
Doğanın içinde muhteşem bir orman manzarasına, mis gibi tertemiz bir havaya sahip olan mesire yerinde etli ekmek gibi yöresel ürünlerin yanı sıra isterseniz tereyağında alabalık da yiyebilirsiniz.








mesire yeri



Soğuk Su Mesire Yeri

yemek çeşitleri


Ben Soğuk Su'ya yaz aylarında gittim, resimleri yaz aylarında çektim.
Kar yağan bu resimleri ise geçen kış mesire yerine uğrayan oğlum çekmiş.
Yazı için uygun olacağını düşünerek bu yazıya ekledim.




 Mesire yerinde tuvalet ve mescit hizmetleri var.

Üstte ki yazı da "Soğuk su mesire yeri Kastamonu Valisi Mustafa Kara döneminde yapılmıştır. 2009" yazıyor.






Soğuk Su mesire yerinden çıktıktan sonra ki durağımız "Ilgaz Dağı Milli Parkı" oldu.
Ayrıntılı resimler bir sonra ki bölümde olacak.
Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.