1 Kasım 2010 Pazartesi

CUMHURİYET BAYRAMI-HAVAİ FİŞEK GÖSTERİLERİ

Açıkçası başlığı nasıl yazacağımı bilemedim.
Ne yazık ki bu sene Boğaziçi'nde düzenlenen Cumhuriyet Bayramı havai fişek gösterilerine yetişemedim.
Kaç gündür gitmek için planlarını yaptığım, gösteriyi ne yazık ki kaçırdım.
29 Ekim Cumhuriyet Bayramı için düzenlenen havai fişek gösterilerini seyretmek için yola çıktım ama yetişemedim.
Benimkisi tam bir "havai fişek gösterisinden sonra Boğaziçi" çalışması oldu.

Geçen hafta ki hava muhalefeti pek çok törenin gününü değiştirdi.
Havai fişek gösterilerinin iptal edilmeyeceğini, 29 Ekim gününün akşamına yapılacağını öğrendim.
Hemen tripodumu çıkardım, fotoğraf makinamın hafıza kartını cd'lere kaydedip, boşalttım.
Hava soğuk olacak diye eldivenleri ve şalları ortaya çıkardım.
Akşama doğru eşim "trafikte araba ile ilerleyemeyiz, siz en iyisi tramvayla gidin" dedi.
Aslında söylediği mantıklıydı, hemen kızım Hilal'le yola çıktık ama tramvay metrobüs gibi değil, hem hızı daha az, hemde o da araba gibi trafiğe takılıyor.
Biz tramvayın içindeyken kızımın arkadaşından törenin bittiğinin haberi geldi.
Bende ki moral bozukluğunu anlatmama imkan yok, Kabataş'a varıncaya kadar yüzüm hiç gülmedi.
Kabataş'a vardığımızda ortada ne tören kalmıştı ne de gösteriyi izlemeye gelenler.
Gösteri için köprüye ve sahillere yerleştirilen spot ışıklar hâlâ açıktı.
Bir kaç kare ortamın resmini ve video çekip, tekrar geri döndük.

Saat 21.30'da tramvaya bindik, yollar boşaldığı için oldukça hızlı ilerledik.
"keşke gidiyorken bu kadar hızlı ilerleyebilseydik" diye iç geçirdim : (


Bu yılın gösterilerini kaçırdık ama daha önce ki gösterinin resimlerini ve videolarını izlemek için, bakınız; Cumhuriyet Bayramı Havai Fişek Gösterileri 2007

Resimler çok iyi çıkmadı o yüzden kısa videoyu seyretmenizi öneririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.