2 Mayıs 2014 Cuma

EMİRGAN KORUSU-2014 (EMİRGAN HATIRASI)

Emirgan Hatırası
Emirgan resimlerine son hızla devam ediyorum.
Geçen yıl Emirgan'a 2 farklı bölüm eklendi, bunlardan birisi Meydan İstanbul, diğeri ise Biyolojik Gölet'ti.
Bu yıl gittiğim zaman gördüm ki Meydan İstanbul ile göletin olduğu bölgeye birde "Emirgan Hatırası" konsepti ile yeni bir bölüm eklenmiş.
Yeni bölüm herkesin çok hoşuna gitmiş olmalı ki 1 dakika bile boş kaldığını görmedim.
Ailece gidenler bu tür yerlerde mutlaka hatıra fotoğrafı çektirir, nereden mi biliyorum ben aile resmi çekmeyi çok severim de oradan biliyorum :)
Aile resmi çekileceği zaman da bulunduğunuz yeri yansıtmasını, ailece sığabileceğiniz bir mekan olmasını istersiniz, gerekirse merdivenlere oturmayı göze alırsınız.
Bu Emirgan Hatırası bölümü tam da istenilen özelliklere sahip.
Arkanızda "Emirgan Hatırası" yazıyor, çevreniz lale ve mevsim çiçekleri ile dolu, pek çok kişiyi bir kareye sığdırabilecek bir oturma düzeni var.
E daha ne olsun, size de sadece durup poz vermek kalıyor :)
Eminim burada da pek çok gelin damat resmi çekilecektir.

Emirgan hatırası bölümü İstanbul yazısının hemen sağ tarafında yer alıyor.

memories of emirgan


memories of emirgan


emirgan parkı
Ben o gün Emirgan'da yalnızdım ama bir gün mutlaka ailece gidip, burada resim çekmek ve çektirmek istiyorum.

emirgan parkı






Emirgan Hatırası bölümünün olduğu küçük tepeciğin diğer yarısı yine lale deresi hazırlanarak değerlendirilmiş.





anofel
Lalenin üzerinde ki sıtma sineğini ya da bilimsel adıyla Anofel'i gördünüz mü?



Gelelim aynı bölgede yer alan çocuklar için hazırlanmış tırmanma kulelerine, geçen yıl ilk kez gördüğümde bana çok tehlikeli gelmişti.
Halen de tehlikeli olduğunu düşünüyorum.
Bu kuleler için yaş sınırı var, sanırım 10 yaşın üzerinde ki çocuklar kullanabiliyor ama yine de bence tehlikeli.

Tabii çocuklar tehlikeli olabilir diye hiç düşünmüyorlar, o kalabalıkta sıra bekleyerek bu kulelere tırmanıyorlar.

Bir sonra ki resimlerimiz masallar diyarına benzeyen Biyolojik Gölet'e ait olacak.
Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar, içim açıldı.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.