19 Ekim 2007 Cuma

2007 ABANA RESİMLERİ


Ağustos ayında ki yaz tatilimizden döndükten sonra Tatil ve Yolculuk başlıklı bir yazı yazmış ve tatilde çektiğim resimlerin birazını yayınlamıştım.
Yazının sonuna "ayrıntılı resim ve yazıları daha sonra yayınlayacağım"diye not düşmüşüm.
Fakat blogcu.com'da ki bitmek bilmeyen sorunlar yüzünden o günlerde hiç yazı yazamıyordum. Bende bu adresi açarak Blogspot'a geçtim.
Ama aksilikler yakamı bırakmadı ve içinde ki kaydedilmemiş Abana resimleri ile birlikte
bilgisayarım çöktü.
Tatilde çektiğim Kastamonu-Çatalzeytin-Bozkurt-Abant resimlerini cd'ye kaydetmişim ama videolarımın ve Abana resimlerinin olduğu klasörü kaydetmemişim.
Bu yüzden 2007 yazına ait, elimde sadece bu iki Abana resmi kaldı.
Silinen resimlerin içinde aile resimleri-Abana limanı ve İlişi'de ki plaj resimleri de vardı.
Kısmet olur da bu sene yine gidersem aynı yerlerin resmini çekip, cd'ye kaydettiğimden emin olmadan fotoğraf makinemden resimleri silmeyeceğim.


Yeni bir gezide görüşmek üzere......

2 yorum:

  1. Adsız16:15

    abana çok GÜZEL BİRYER BEN ŞHSEN İLK GİTTİĞİMDE RESMEN BAYILDIM YANİ AMA BAZI DEĞİŞİKLİKLER DE YPILABİLİR BEN bunu birilernin görüp okuyacağını ve bunu düşüneceğini biliyorum............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Abana gerçekten güzel bir yer, keşke nasıl değişiklikler yapılması gerektiğinden bahsetseydiniz.
      Burayı okuyanlar için bir fikir verirdi.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.