26 Temmuz 2011 Salı

2011 İSMEK FESHANE SERGİSİ-İĞNE OYASI 3.BÖLÜM

İğne Oyası branşına ait bu resimlerle birlikte 2011 İsmek Feshane Sergisi'ne ait resimlerin sonuna geldik.
Yarın yayınlayacağım fihrist ile birlikte bu yılın sergi resimlerini noktalayacağız.
Unutmayın resimler Large boyutu, üzerine tıklayarak daha büyük görebilirsiniz.



Bu örnek ilk resimlerde ki örnek ile aynı fakat kenar oyası farklı hazırlanmış, ayrıca örtüye yerleştirme yerinde oya kullanılmış.






















































2 yorum:

  1. Adsız14:53

    merhaba,
    İsmek kursu sitesini gezerken sizin yaptığınız iğne oyası tekniği ile yapılmış elişlerini gördüm o kadar güzellerki ğözlerimi kırpmadan baktım desem yalan olmaz nasıl yapıldıkları hakkında bana biraz anlatımda bulunursanız çok çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Bana yorum yazarak iğne oyası hakkında bilgi istemişsiniz.
    Sanırım yanlış anladınız, ben İsmek'in hazırladığı sergileri ziyaret edip, resimlerini çekiyorum.
    Görmüş olduğunuz iğne oyaları benim değil, İsmek kursiyerlerinin.
    Ne yazık ki iğne oyası yapmayı bilmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.