10 Ocak 2013 Perşembe

ÇATALZEYTİN İSMAİL KÖYÜ-SONBAHAR RESİMLERİ

 
Bugün yaz aylarında gittiğimiz için hep yemyeşil gördüğünüz köyümüzün sonbahar resimlerini yayınlamak istiyorum.
Sonbahar resimlerini Kastamonu'da çalıştığı için istediği zaman köye gidip gelme imkanı olan oğlum çekip, gönderdi.
Ben köye hep yaz aylarında gittim, her yer yemyeşil ve dolu doluyken.
Bir keresinde Ekim başlarında gitmiştim ama henüz sonbahar tam anlamı ile gelmemişti.
Geçen ay oğlum köye gidince, bu halini merak ettiğimi bildiği için bol bol resim çekip gönderdi.
Açıkçası köyü ilk defa böyle gördüm, yapraklar sararmış ve dökülmüş, çok güzel ama çok hüzünlü bir görüntü.



Köyde ki evimizin balkonundan görünen sonbahar ve yaz manzarası.


Bu manzaraların yaz aylarında ki halini görmek isterseniz, 👉BURADA













 Yeni bir gezide görüşmek üzere....

5 yorum:

  1. Gidip görülesi yerler :)

    YanıtlaSil
  2. MERHABA... NE KADAR İHTİŞAMLI GÖRÜNTÜLER...TAKİPTEYİM SİZİ...

    YanıtlaSil
  3. Adsız15:53

    Merhaba,üniversite öğrencisiyim mutfağa merağımda çok bi gün ne yapsam ne yapsam diye bloglarda gezinirken blogunuza rastladım ve en cok ziyaret edilenlere hemen yer imi olarak ekledim! tariflerinizin bir çoğunu elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum tabş sizinkiler kadar güzel olamıyordur eminim :) bugün farkettim ki Kastamonulusunuz,hem de Çatalzeytin!Ben de Türkeliliyim,Çatalzeytinle sınır komşusu bir Sinop ilçesi.Muhakkak gelmişsinizdir ki bende Çatalzeytine sayısız kere gittim,ne yalan söyleyeyim şimdi daha da bi ısındım tariflerinize :):):) ..yağmur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yağmur,
      Güzel sözlerin için teşekkür ederim.
      Ben ilk yemek yapmaya başladığımda o kadar çok dibini tutturuyordum ki tencereyi kurtaramayıp, atmak zorunda kalıyordum : )
      İnsan her şeyi zamanla daha iyi yapıp, ustalaşabiliyor.
      Sonra da "bir zamanlar ne kadar acemiydim" diye düşünüyorsun : )
      Türkeli'yi biliyorum, oğlumdan çok methini duydum ama ne yazık ki henüz gitmedim.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.