29 Haziran 2010 Salı

2010 İSMEK FESHANE SERGİSİ-RÖLYEF

2010 İsmek Feshane sergisine "Rölyef" branşı ile devam ediyoruz.
Rölyef;
Fransızca kökenli bir kelimedir.
Yüzey üzerine yapılan yükseltme ya da çökertmelere rölyef (kabartma) denir.
Basit anlatımla 3 boyutlu görüntü denebilir.


Rölyef hakkında daha geniş bilgiyi ve kurs merkezlerini öğrenmek için, tıklayın





Bu çalışmanın ayrıntısı alt resimde ki eserde anlatılmış.
Yazıyı okuyabilmeniz için altta ki resmi büyük boyutta yayınladım, üzerine tıklayıp, yazıyı okuyabilirsiniz.


Üstteki eserde Topkapı Sarayı'nın Büyük Havuz'u model olarak kullanılmış.
Ne kadar başarılı bir çalışma yapıldığı görmeniz için Topkapı Sarayı'nda ki Büyük Havuz'un resmini de yayınlıyorum.




































3 yorum:

  1. tüh! yazıklar olsun bana. böyle bir sergi nasıl kaçırılır. Allahtan sizin gibi insanlar var da görmüş oluyoruz. ama keşke en büyük boyutta yayınlasaydınız. bari büyüterek ayrıntıları görebilir ve planlarını çıkarabilir ve yapma şansına erişebilirdim. dik. böyle ayrıntılar hiç anlaşılamıyor malesef. yinede teşekkürler paylaşım için:))

    YanıtlaSil
  2. Adsız11:36

    2010 feshane iğne oyaları resimleri yok mu acaba, epeydir bekliyoruz :))))

    YanıtlaSil
  3. Sarı Meleğe;
    Geçen yılki sergi resimlerinin hepsini (rölyef dahil) büyük boyutta yayınladım.
    Bu yıl rölyefi, model olarak resimleri inceleyen olmaz diye düşünerek "small" boyutunda yayınladım.
    Sizin yorumunuz beni hem şaşırttı, hemde takip edenler var diyerek sevindirdi.
    El santları branşlarının hepsini "medium" boyutunda yayınlayacağım.
    Samimi yorumunuz için teşekkürler...

    Adsız yorumcuya;
    Bu yılki İsmek Feshane sergisinden iğne oyası branşından resimler elbette var.
    Fakat el sanatlarına geçmeden önce elimdeki diğer branşları yayınlamayı bitirmek istiyorum.
    2-3 gün içinde iğne oyası branşına ait resimleri yayınlayacağım.
    İlginiz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.