20 Mart 2009 Cuma

İSMEK FESHANE SERGİSİ 2008-KIRKYAMA (PATCHWORK)

İsmek 2008 Feshane sergisine "Kırkyama" branşı ile devam ediyoruz.
Kırkyama bölümü ile ilgili daha fazla bilgi almak ve kurs merkezlerini öğrenmek için, tıklayın.
Kırkyama-Patchwork;
Çeşitli kumaş parçalarının belli motifler oluşturacak şekilde dikilmesi veya aplike edilmesidir. Günümüzde gerek Anadolu’da gerekse birçok şehirde uygulanmaktadır.

Hatırlıyorum da çocukluğumuzda rahmetli ananemde evde ki eskimiş giysilerimizden kumaş parçalarını küçük küçük kesip,dikerek birleştirir ve bundan seccade, battaniye ve paspas gibi şeyler dikerdi.
Ablamla üzerindeki küçük kumaşların kime ait olduğunu sayardık.
-Bu benim eteğimin parçası,
-Bu annemin elbisesinin parçası,
-Bu da ananemin geceliğinin parçası gibi : )

Şimdi artık kumaşlardan daha çok yepyeni kumaşlarla inanılmaz güzellikte ürünler ortaya çıkarılıyor.
Tam bir sabır işi, yapanların emeğine sağlık.






































Görüşmek üzere!...

2 yorum:

  1. Sevgili Muhterem,öylesine güzel bir paylasim sunmussun ki bizlere,
    Bravoo...
    Yapilanlar satilikmiydi acaba?Yatak örtülerine bayildim,fiyatlar nasildi acaba?Merak ettim.
    Güzel bir haftasonu diliyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yıldız,
    Başka branşlardan 1-2 eserin üzerinde satılık yazısı vardı ama Kırkyama ile hazırlanan örtülerin üzerinde "satılık" yazısı yoktu.
    Fiyatlarının ne olduğunu ne yazık ki bilmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.