27 Nisan 2014 Pazar

GÜLHANE PARKINDA LALE ZAMANI (4)

Aslında çok uzun süren yazı dizileri izleyiciyi sıkar diye endişeleniyorum ama ne yapayım, resimlerin hiç birine kıyamıyorum :)
Gülhane parkında lale mevsiminde çekilmiş resimlerden oluşan yazı dizisinin (daha doğrusu resim dizisinin) 4. ve son bölümündeyiz.
Bundan sonra ki resimlerimiz İstanbul'da lalenin en güzel ve en bol bulunduğu park olan Emirgan'dan olacak.

Muhterem'le geziye



Gülhanede lale zamanı

Gülhanede lale zamanı





Gülhanede lale zamanı
 Son yıllarda yokuş olan yerler dere peyzajı ile değerlendiriliyor, çok da güzel oluyor.


Gülhanede lale zamanı






Gülhanede lale zamanı
Emirgan resimlerinde görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Hiç gidip görmedim ama böylecede gitmiş gibi oldum resimlere bakınca çok harika çiçekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet parkta çok güzel çiçekler var, Gülhane parkı benim çocukluğumdan beri gittiğim çok sevdiğim nadide parklardan birisi :)
      Yorum için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.