18 Mayıs 2010 Salı

YEDİKULE SOĞANLI BİTKİLER PARKI

*Havadan çekim olan ilk 3 resim i.b.b.gov.tr'den alınmıştır.
Yedikule Soğanlı Bitkiler Parkı'nı 2007 yılında ziyaret edip, resimlerini çekmiş, blogumda yayınlamıştım.
Bakınız; Yedikule Soğanlı Bitkiler Parkı

1 yıl sonra tekrar gittiğimde parkın yine aynı özen ve güzellikte bakımına devam edildiğini gördüm.
Yine Lale mevsimi idi, fakat tarih 22 Mart olunca lalelerin önemli bir çoğunluğu henüz açmamıştı.

Helikopter çekimlerini parkın cıvıl cıvıl rengarenk görüntüsünü daha iyi görebilmeniz için ekledim.

Yedikule Soğanlı Bitkiler Parkı, 2006 yılında İstanbul Büyük Şehir Belediye'sinin kule diplerinin ıslah çalışması için hazırlandı.

Lale mevsimi dışında, diğer mevsimlerde de birbirinden güzel çiçekler parkta yer alıyor.

Bu resimleri hafta içi, sabah saatlerinde çektiğim için ortalık sakin görünüyor.
Fakat hafta sonları her park gibi burası da cıvıl cıvıl kalabalık oluyor.

*Resimler 22 Mart 2008 tarihinde çekilmiştir.


























Her yerde karşımıza çıkmayacak bir güzellik olan, ters laleler.




Mis kokuları ile sümbüller.


















Böyle güzel görüntüleri es geçemezdim, resimlerle müzikli video hazırladım.
İyi seyirler.

1 yorum:

  1. Muhterem hanım, çok güzel bir parkmış burası. paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.