20 Mayıs 2011 Cuma

İSTANBUL'DA ERGUVAN ZAMANI (VİDEO)


İstanbul'da Erguvan Vakti muhteremlegeziye

İstanbul en güzel günlerini peş peşe yaşıyor.
Önce Lale Zamanı, peşinden Erguvan Zamanı şehri cıvıl cıvıl renklere büründürdü.
Geçen Pazar kızımla Şehir Hatlarının "Kısa Boğaz Turu" ile Boğaz'da Erguvan turuna çıktık.
Erguvanlar açmış, ağaçlar mor-lila-pembe karışımına bürünmüştü.
Hava hafif sisliydi ama genelde çok güzeldi.
Eminönü'nden İstinye'ye kadar gidip, dönüşte Anadolu Yakası kıyısından tekrar Eminönü'ne döndük.
14.30'dan 16.30'a kadar 2 saat boyunca Boğaz'daydık.
Neredeyse 500'e yakın resim çektim, yayınlayacağım resimleri dün düzenledim, yukarıda gördüğünüz videoyu hazırladım Dailymotion'a yükledim ama gece Notebook'um çöktü.
Boğaz turu ve Erguvan'lardan tek bir resim bile kaydetmemiştim.
O günden elimde bir tek yukarıda ki video kaldı.
Notebook tamire gitti, bu yazıyı masa üstü bilgisayardan yazıyorum.
Gelen habere bakılırsa resimlerim kurtulabilirmiş (İnşaallah)
Resimler kurtulursa bol resimli bir yazı hazırlayacağım şimdilik bu video ile idare edin : )
Erguvan'lar bu hafta son haftasına girmiş, bir kaç güne kadar hepsi çiçeklerini döküp, yapraklanacakmış.
Hafta sonuna kadar, gidip görebilirsiniz.
Şehir Hatları Vapurlarında 2 Boğaz Turu var.
Uzun Boğaz Turu'nun (Eminönü-Anadolu Kavağı) fiyatı Gidiş-Geliş 25 Lira.
Kısa Boğaz Turu'nun (Eminönü-İstinye) fiyatı ise 15 Lira.
Ayrıca Turyol'a ve farklı pek çok firmaya ait tekneler ile Boğaz Turu yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.