2 Mart 2012 Cuma

ATATÜRK ARBORETUMU-KIŞ

Atatürk Arboretumu'na daha önce Sonbahar'da gitmiş ve 3 bölümlük bir yazı dizisi ile Arboretumu tanıtıp, resimlerini paylaşmıştım.
Bir daha baharda giderim diye düşündüğüm parka İstanbul'a kar yağdığı günlerde tekrar gitme şansına eriştim.
Eşim Arboretum'a ilk gittiğimizde benim kadar etkilenmişti, kar yağdığında gitme teklifi ilk ondan geldi.
Gittiğimizde neden bu kadar çok istediğini anladım.
Ortamın ıssızlığından faydalanarak bol bol kartopu oynadı, uzun yürüyüşler yaptı.
Ben resim çekme derdine düştüğüm için parkın tadını en iyi eşim çıkardı.
Bende yıllar sonra ilk defa bu kadar yoğun karda yürüme fırsatını buldum.
Günün tek olumsuzluğu güneş olmadığı için resimlerin biraz flu çıkması oldu.
Çektiğim resimleri yine 3 bölüm halinde yayınlayacağım.

Atatürk Arboretumu'na ait (Sonbahar) yazı ve resimlerimi görmek için, bakınız;













Kulübenin olduğu bölüme epey bir ziyaretçi gelmiş, yerde ki karlar ezilmiş.
Neyse ki benim gittiğimde çatıda ki ve kütüklerde ki karlar duruyordu.
Bizden sonra 5 kişilik bir grup geldi ve başka yerde yokmuş gibi çatının üzerinde ki karlarla kartopu oynadılar.
Bence bu tarz yerlerde sizden sonra gelip resim çekecek olanları da düşünün, belli başlı yerleri bozmayın.
Civarda kartopu oynayacak o kadar çok yer varken buraları ellemeyin!







Amerikan Bataklık Servisi Ağacı, sonbaharda muhteşem bir kızıl renge bürünmüştü ve kulübenin civarından çektiğim bütün resimlere canlılık vermişti.
Fakat kışın yapraklarını döktüğü için bugünlerde bu şekilde görünüyor.





 Kısa bir süre güneş çıktı ve güneş varken çektiğim resimlere renk geldi.







İnanamıyorum, hiç ayak basılmamış ve ezilmemiş bir yer buldum : )












Göletin daimi sahipleri olan ördekler kenarlara çekilmişler, ortalıklar da pek görünmediler.





















Karların üzerinde sadece insanlar yürümüyor : )
Burası pek çok hayvana ev sahipliği yapıyor.

2.Bölümde görüşmek üzere....

3 yorum:

  1. Hayırlı cumalar Muhterem abla.
    Demek çatıdaki karlarla oynadılar =) Ne değişik insanlar var. Galiba basılmamış kar olması için ordan aldılar ama sana katılıyorum. Fotoğraf için ellememek lazım böyle yerlere.
    Yine birbirinden güzel fotoğraflar çekmişsin. İkinci bölümü bekliyorum inşaAllah.

    NOT: Blogger yorum ayarlarını değiştirmiş nedense. Hani önceden yorum yazarken cevaplara abone olunuyordu ya,
    şimdi seninki gibi "pop up pencere" formatındaki yorumlara abone olunamıyor. İstersen yorum görünümünü
    "aşağıda gömülü kayıt" olarak değiştir. O zaman abone olunabiliyor.
    Nasıl olsa cevap yazıyorsun yorumlara. Hiç değilse cevapların havada kalmasın, okunsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Aslıhan,
      Kendimi bir an sızlanan bir çocuk gibi hissettim ama ne yapayım, ben hiç ellenmemiş kar resmi çekmeyi daha çok seviyorum.
      Üstelik çevrede hiç basılmamış pek çok yer vardı.
      Bloggerin yorum ayarlarını değiştirdiğini fark etmiştim ama farklı sonuçları olduğunu fark etmemişim.
      Senin uyarınla hemen gerekli değişikliği yaptım.
      Üstelik bu yorumu yanıtlama butonunu çok sevdim, gelen yoruma cevap yazarken ve adını bırakmayan yorumcuya cevap yazarken alt satırlardan hitap etmek zor oluyordu.
      Şimdi her yorumu cevaplayabilirim.
      Yol gösterdiğin için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Rica ederim. Dikkate aldığın için ben teşekkür ederim Muhterem Abla. Ben de cevaplama özelliğini kendi bloğuma yapmaya çalıştım ancak nedense bir türlü olmadı =(

    Bu arada karlar konusunda kesinlikle haklısın bence. Biraz daha özenli davranılmalı.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.