24 Mart 2009 Salı

İSMEK FESHANE SERGİSİ 2008-MESLEK EĞİTİMİ

Meslek eğitimi, İsmek'in en mühim amaçlarından birisi, kursiyerleri meslek sahibi yaparak, gerektiğinde istihdamlarını sağlayarak çoğu birey ve aile için geçim kaynağı olanakları sunuyor.
Bu bölümde gördüğünüz ürünler, özürlüler merkezi, huzur evleri, cezaevlerindeki kursiyerler tarafından hazırlanmış.
Hz.Mevlâna'nın dediği gibi " gel, ne olursan ol, yine gel"

Konu ile ilgili İSMEK Eğitim müdürü Mehmet Doğan'ın basında çıkan bir röportajı var;
"İSMEK, Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi, Çapa Tıp Fakültesi, Haseki Hastanesi, İstanbul Bilim ve Sanat Merkezi, Şişli Şizofreni Gönüllüleri Derneği gibi çeşitli dernek, kurum ve kuruluşlarla da işbirliği halinde çalışmalar yürütmektedir.
İSMEK"in hizmet duraklarından biri de huzur evleri ve darülacezelerdir. İSMEK, 2006 2007 eğitim döneminde Maltepe Huzur evi ve Kadıköy Darülaceze"de eğitimler vermiştir. Bu yıl da eğitimlerine devam edecektir.
2006-2007 eğitim döneminde Metris, Ümraniye, Üsküdar Paşakapısı, Kartal Cezaevlerinde ve Bayrampaşa Çocuk Tutuk ve Islahevi"nde eğitim veren İSMEK, bu yıl da cezaevlerindeki mahkûmlara eğitim imkânları sunmayı sürdürecektir" diyor.
"Özürlü vatandaşlarımızı unutmadık"
İSMEK"in, özürlü vatandaşlarımızın kendilerine olan güvenini artırmaları, topluma daha kolay uyum sağlamaları, sosyalleşmeleri ve meslek edinmeleri amacıyla özel eğitim hizmetler de sağladığını bildiren Doğan, İSMEK"te sadece özürlü vatandaşlarımıza yönelik eğitimlerini sürdürmek üzere Fatih, Gaziosmanpaşa ve Ümraniye"de Özürlüler Merkezi kurulduğunu kaydetti. Doğan, "İSMEK, 2005 2006 eğitim döneminde bir ilke imza atmış ve 2 yıllık ihtisas programlarına başlamıştır. İSMEK"te Müzik ve Türk İslam Sanatları olmak üzere iki ana alanda, branşlarında akademik kariyer ve isim sahibi uzman usta öğreticiler tarafından 2 yıl süreli ihtisas eğitimler verilmektedir. Öte yandan Spor Eğitim Merkezleri Projesi ile İstanbullulara beden ve ruh sağlığı açısından daha faydalı olmayı amaçlamaktadır. 2007 2008 itibariyle sayıları 14"e ulaşan spor eğitim merkezlerimizde çok kaliteli mekânlarda İstanbullulara ücretsiz salon sporu yapma imkânı sağlıyoruz" ifadelerini kullandı.
Mesleki teknik eğitim hakkında bilgi almak ve bu branşta yer alan meslekleri görmek için, tıklayın

İsmek'in Fatih, Gaziosmanpaşa Ve Ümraniye'de Özürlüler Merkezi olduğunu ve fiziksel engelli kursiyerlere istedikleri branşlarda eğitim verdiğini biliyor muydunuz?

İsmek'te eğitimi verilen branşlardan biriside "Nikah Şekeri Yapımı"















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek
yorumunuzu yazabilirsiniz.